Pirmuosius ratus „Twin'Run“ apvažiavo stebint Didžiojo prizo lenktynių Monako etapo žiūrovams.

Ant automobilio durelių esantis skaičius „5“ – tai užuomina į „R5 Turbo“, devintojo dešimtmečio simboliu tapusį raliui skirtą automobilį.

Daugybė detalių, įskaitant priekinių žibintų formą ir stambius užpakalinius sparnus, rodo, kad kuriant naująjį automobilį, buvo atiduota pagarba šiam garsiajam pirmtakui. Šiuolaikiškumo prideda keturi papildomi, ypač plokšti atskirai įrėminti LED technologijos žibintai, paprastai naudojami naktinėse ralio varžybose. Šios sistemos kūrimas tapo tikru išbandymu, nes projektuotojams teko užduotis užtikrinti, kad vos 25 mm gylio žibintas taptų galingu šviesos šaltiniu. Automobilis turi 18 colių ratus.

3,96 m ilgio, 950 kg sveriantis „Twin'Run“ turi „Renault-Nissan Alliance“ V4Y variklį, kuris buvo įmontuotas ne tik „Laguna“, Espace“ ir „Latitude“, bet ir varžyboms skirtame „Mégane Trophy“. V6 3.5 l variklis išvysto 320 AG (esant 6800 aps./min.) ir 380 Nm sukimosi momentą (esant 4850 aps./min.).

Gamintojai nurodo, kad „Renault Twin'Run“ pajėgus nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 4,5 sek., o maksimalus jo greitis apribotas iki 250 km/val.

„Renault“ kol kas nekalba apie koncepcinio „Twin'Run“ gamybą, tačiau šaltinių žiniomis, šio modelio išvaizda sufleruoja, kaip atrodys naujasis „Twingo“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (25)