Sprendžiant iš modelį žyminčių bei kitų ženklų, šio modelio baze tapo „Mercedes-Benz“ G 63 AMG su 5.5 l darbo tūrio V8 varikliu su dviem turbinomis, išvystančiu 544 AG ir maksimalų 760 Nm sukimo momentą, bei 7G-TRONIC automatine pavarų dėže. Vis tik naujasis variantas greičiausiai nebus toks dinamiškas, kaip jo pirmtakas, ir greitėdamas iki 100 km/val. užtruks gerokai ilgiau negu 5,4 sek., o maksimalus greitis nesieks 210 km/val.

Nepaisant to, šešiaratė G klasė turės savų argumentų: nuolatinę visų ratų pavarą, kurią tikriausiai turėtume vadinti 6MATIC, iš „Unimog“ perimtą kintamo aukščio galinių ratų pakabą, automatiškai pripučiamus ratus, išskirtinį bekelės paketą ir kitas pravažumą gerinančias priemones. Pikapo vairuotojui bei keleiviams komfortu skųstis neteks, nes interjeras įrengtas lygiai taip pat prabangiai, kaip įprastame G 63 AMG.

Spėjama, kad naujasis variantas skirtas lėšų stygiumi nesiskundžiantiems gyventojams iš Persijos įlankos šalių, kur gali tapti tikru bestseleriu. Bent jau konkurentų 6x6 G klasei šiuo metu nematyti.