Konkursas prasidėjo spalį, kai automobilizmo temomis rašantys Estijos žurnalistai atrinko dešimt geriausių automobilių, kurie šalyje pradėti pardavinėti nuo 2011-ųjų spalio iki 2012-ųjų spalio. Atlikę išsamius bandymus, jie atrinko 6 finalininkus. Tiesa, šįkart finale buvo 7 automobiliai, tačiau du iš jų – techniniai „dvynukai“ „Toyota GT86“ ir „Subaru BRZ“ – varžėsi kaip vienas modelis.

Į nugalėtojo laurus taip pat pretendavo BMW 3-serija, „Hyundai i30“, „Mercedes-Benz“ A-klasė, „Peugeot 208“, „Renault Clio“.

Susumavus komisijos narių balsus, paaiškėjo, kad pirmą kartą Estijos „Metų automobilio“ konkursų istorijoje nugalėjo „Mercedes“ atstovas. A-klasė surinko 75 balsus. Antroje vietoje liko BMW „trečiukas“, surinkęs 63 balsus, trečioje – „Renault Clio“ (59 balsai), ketvirtoje – „Hyundai i30“ (58 balsai), penktoje – „Toyota GT86“/„Subaru BRZ“ (56 balsai), šeštoje – „Peugeot 208“ (41 balas).

Estijos „Metų automobilio“ konkursų nugalėtojai

2001 m. „Peugeot 206“
2002 m. „Renault Laguna“
2003 m. „Mazda6“
2004 m. „Honda Jazz“
2005 m. „Volkswagen Golf“
2006 m. BMW 3-serija
2007 m. „Škoda Roomster“
2008 m. „Ford Mondeo“
2009 m. „Škoda Superb“
2010 m. „Škoda Yeti“
2011 m. „Opel Astra“
2012 m. „Peugeot 508“
2013 m. „Mercedes-Benz“ A-klasė

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (49)