Pasak jo, yra dvi neigiamos automobilių ridos koregavimo, liaudyje vadinamo paprasčiausiu odometro atsukimu, pasekmės – iškreipiama tikroji mašinos vertė (ir taip sukčiaujant pasipelnoma iš žmonių), be to, kyla grėsmė eismo saugumui.

Jis teigė turįs pasiūlymų, kaip automobilių ridos koregavimo procesas turėtų būti sustabdytas ir galėtų būti pereinama prie skaidraus ridos fiksavimo mechanizmo.

„Kad reikalai pajudėtų, be jokios abejonės, turėtų būti bendra automobilių ridos duomenų bazė (BARDB), kuri Vakaruose veikia puikiai, bei privaloma serviso istorijos knygelė (SIK), kokia dabar galioja naujiems automobiliams. Registruojant ar parduodant nenaują automobilį turi būti privaloma su visais reikiamais dokumentais pateikti ir SIK (jas išduoda ir užsienio pardavėjai). Nepateikus SIK „Regitra“ turėtų automobilį pažymėti kaip netinkamą eksploatuoti ir nukreipti pas techninės apžiūros ekspertus, kurie, įvertinę mašinos būklę, išduotų naują SIK“, - „Vakarų ekspresui“ siūlymus dėstė G. Kantauskas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (220)