„Automobilių, kurie yra techniškai netvarkingi, neturi katalizatorių, be jokios abejonės, laukia tam tikros problemos. Bet tada leiskite paklausti, kodėl Lietuvos vaikai ir suaugę žmonės turi kvėpuoti kur kas labiau užterštu oru, kada yra parvaromas senas dyzelinis automobilis iš Vokietijos ir už 200 litų yra išmontuojamas katalizatorius ir jis dar yra parduodamas – Lietuvoje netgi susikūrė specialios įmonės, kurios supirkinėja katalizatorius, – piktinasi ministras. – Tokius automobilius parsivarę žmonės dar nori išsiimti katalizatorius, jį parduoti, už jį gauti 200 litų ir mums visiems teršti aplinką.“

Jis pažadėjo, kad automobilių savininkų, kurių automobiliai yra techniškai tvarkingi, niekas „papildomai nevarinės ir jie neturės jokių problemų einant techninę apžiūrą“.

„Aš pats asmeniškai tikrai stebėsiu, kaip vyksta naujos tvarkos įgyvendinimas nuo kovo 1 dienos ir tikrai labai operatyviai reaguosime, jeigu matysime, kad atsiranda kažkokie piktnaudžiavimo atvejai“, - sakė E. Masiulis.

Jis priminė, kad Lietuva yra vienintelė iš Europos Sąjungos valstybių, kuri iki šiol netaikė sugriežtintos patikros automobiliams, turintiems dyzelinius variklius.

„Esame paskutiniai, bet įgyvendiname šitą Europos Sąjungos reglamento nuostatą nuo šių metų kovo 1 dienos, tiesiog griežtės patikrinimai dėl išmetamų dujų dyzelinių variklių automobiliams ir bus atidžiau tikrinamos išmetimo normos“, - dėsto E. Masiulis.

Kalbėdamas apie didėjančią techninės apžiūros kainą, ministras pripažino, kai ji augs, tačiau nurodė, kad „techninės apžiūros įkainis vis tiek yra pats mažiausias Europos Sąjungoje“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)