Saugiausias būdas tai padaryti – atskirti dviratininkų ir pėsčiųjų taką nuo magistralinio kelio, o jeigu trūksta valstybinės žemės, galima įrengti atitvarus. Tokiu būdu pėstieji ir dviratininkai jaučiasi žymiai saugiau, nei keliaudami ta pačia važiuojamąja kelio dalimi.

DELFI.TV vaizdo reportaže sužinosite, kaip projektuojami dviračių ir pėsčiųjų takai, kaip labiausiai pažeidžiami eismo dalyviai apsaugomi kitose pavojingose eismo vietose.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją