Turi ir didžėjaus pultą

„Mojo Lounge Racing by JR Motorsport“ komanda iš Beniliukso 1000 km lenktynių karavane išsiskiria ne tik galingu savo „BMW M3 Silhouette“ automobiliu.

Kiti maratono dalyviai gali tik pavydžiai žvalgytis į Palangos svečių būstinę, ir dydžiu, ir prabanga neturinčia lygių lenktynių miestelyje.

Visą savo mantą iš Amsterdamo (Olandija), įskaitant ir sportinį automobilį, ši komanda atsivežė vieninteliu sunkvežimiu ir autobusiuku. Pasiekęs tikslą, sunkvežimis virto tikrais svajonių namais bet kuriam mechanikui.

Įrengtoje kaip namelis ant ratų, sunkvežimio puspriekabėje gali patogiai išsimiegoti aštuoni žmonės, čia yra dušas, gėrimų automatas, šaldytuvas ir padori virtuvė. Pastaroji nestovi tuščia, kadangi čia šeimininkauja komandos vyrėjas, gaminantis maistą dviems dešimtims mechanikų ir inžinierių. Kad nebūtų nuobodu, yra net didžėjaus pultas, sujungtas su garsiakalbiais.

Visi aptarnaujantys darbuotojai – olandai, tik grėsmingąjį BMW pilotuosiantys Palangos lenktynių nuolatiniai svečiai Steve'as Vanbellingenas ir Wardas Sluysas yra iš Belgijos. Kartu su jais komandai atstovaus Michaelis Verhagenas.

Lenktynininkai, kaip ir didžioji dalis personalo, nakvoja viešbutyje, o dieną gyvenimas užverda erdvėje po didžiuliu tentu, nutiestu greta sunkvežimio.

Lenktynėms skyrė 50 tūkst. eurų

Gausios pajėgos, mestos automobilių maratonui Palangoje, atsieina nepigiai – W. Sluysas skaičiuoja, kad komandos biudžetas vien 1000 km lenktynėms sudaro apie 50 tūkst. eurų (per 170 tūkst. litų). Į šią sumą neįeina „BMW M3 Silhouette“ vertė.

Todėl nieko keisto, kad belgų duetą šeštadienį tenkins vienintelė pozicija absoliučioje įskaitoje – pirmoji. Tačiau su DELFI kalbėjęs W. Sluysas pripažino, kad ne visada laimi patys greičiausi.

„Tai yra automobilių sportas, kuriame nutinka įvairiausių nuo tavęs nepriklausančių dalykų. Privalėsime būti labai susikaupę ir saugotis avarijų. Kai trasoje važiuoja 38 automobiliai, jos gali pasitaikyti bet kurioje vietoje“, – pabrėžė pilotas iš Belgijos.

Tikisi, kad varžovai elgsis protingai

W. Sluysas žada šeštadienį atidžiai kontroliuoti savo tempą, nelėkti kaip akis išdegęs ir laikytis įprasto ritmo.

Tačiau lenktynininkas puikiai supranta, jog incidento pavyks išvengti tik tuo atveju, jei lygiai taip pat elgsis ir kiti varžybų dalyviai.

„Mes gerbiame varžovus ir to paties tikimės iš kitų. Ne pirmus metus čia atvažiuojame, sakyčiau, kad tos pagarbos šiose lenktynėse paprastai pakanka“, – svarstė belgas.

Tiesa, W. Sluysas čia pat pastebėjo, jog reikalai gali pakrypti nenumatyta linkme, jei šeštadienį trasą vėl pradės prausti lietus.

„Šiaip jau važiuoti per lietų mums patinka – kaip gali būti kitaip, jei esame iš Belgijos. Tačiau lyjant netikėtumo faktorius apčiuopiamai išaugs. Matėme, kas nutiko ketvirtadienio treniruotėse. Tai tik parodo, kad rizika lijant yra gerokai didesnė“, – į „Radical SR5“ bolido galinį sparną įsirėžusį BMW M3 prisiminė W. Sluysas.

Belgo baimės netruko išsipildyti, ir tam neprireikė nė lietaus. Penktadienio vakarą kvalifikacijos pabaigoje „Mojo Lounge Racing by JR Motorsport“ komandos automobilis posūkyje kliudė kelkraštį ir apgadino pakabą.

2010 metais Palangoje nugalėjusi „Mojo Lounge Racing by JR Motorsport“ komanda pernai 1000 km įveikė užimdama antrą vietą.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)